#2016-10-09 22:08:12 

pierniczka

Użytkownik

Cześć, zastanawiam się właśnie czy zacząć brać magnez, ale w sumie to nie wiem za bardzo na co on pomaga. Pomożecie rozwiać moje wszelkie wątpliwości? Jestem ciemna i zielona, jeżeli chodzi o kwestię leków oraz wszelkiego rodzaju suplementów.
#2016-10-09 23:52:09 

barbie sie garbi

Użytkownik

Oczywiście, że warto brać magnez! Jeżeli masz stresującą pracę lub pijesz dużo kawy to powinnaś go brać w szczególności ponieważ i stres i kawa wypłukują go z organizmu. Biorąc przykładowo magne B6 lub inny magnez unikniesz trzęsących się dłoni, drżących mięśni, nadmiernego stresu oraz wielu innych dolegliwości.
#2016-10-10 01:09:14 

pierniczka

Użytkownik

To faktycznie może warto zainwestować. Teraz muszę tylko odszukać jakiś sklep internetowy, w którym oferowane są różnego rodzaju witaminy. Zależy mi na tym żeby był duży wybór, bo lubię sama zadecydować o zakupie.
#2016-10-10 01:32:57 

barbie sie garbi

Użytkownik

Akurat aptek internetowych jest bardzo dużo, chociażby apteka Gemini lub inna. Wystarczy odszukać właściwy produkt na stronie internetowej, zamówić go i pewnie na drugi dzień zostanie już dostarczony. Co ważne, tego typu sklepy posiadają również oddziały stacjonarne i wysyłka do najbliższego zazwyczaj jest darmowa.
#2016-10-10 03:17:38 

ParaNoiD

Użytkownik

Mogę potwierdzić wszytko co mówi koleżanka. Dorzucę Ci jeszcze link do strony głównej tej apteki https://www.aptekagemini.pl/ , gdzie w zakładkach można z łatwością odszukać leki dostępne bez recepty, wśród których będzie tego typu specyfik. Co ważne, dowiedzieć się możesz równie wiele na temat samej apteki.
#2016-10-10 05:28:18 

pierniczka

Użytkownik

Dziękuję kochani, a polecilibyście jakiś konkretny magnez? Może macie jakieś doświadczenia?
#2016-10-10 06:53:05 

ParaNoiD

Użytkownik